Wednesday, July 8, 2009

[i'm thE girl that..]

"I’m the girl who has a smilE on her face when evErythings going wrong....

but I’m the girl that can be in a crowded room but feel so alone..

i’m the girl who tell herself everything will be just fine but I’m that girl who cries herself alone lot....

i’m the girl who loves so many people,yet trust no one and oftenly feel unsecured....

i’m that girl who seems like the happiest girl in the world but all she does is worry for no reason …

I’m the girl that can’t be satisfied, but going extremely happy with just an easy word or action....

and cry Easily fOr sOmEthing stUpid w/ouT rEasOn...

I’m the girl whose searching for something that not even there!!...

But ..what can I do...i'm just differEnt from thE others..."

ak rasE ak mEmg mcm ni....x lEh diubah..hu3...

pErnah sEkali ak tErfikir....dalam banyak2 org yg suarakan kErisauan atau masalah mEreka terhadap akU...akU yang paling tErbeban,....

sEbab ak x pErnah mEnjumpai sEseorang yang bEtul2 bolEh ak luahkan sEgala nya...

sEcara jujUr..ak x pErnah pErcayakan sEsiapa..kEcuali diri sEndiri...

akU x pErnah yakin akan ada sEsiapa yang pErnah memahami masalah dan pErasaan ak....

bagi kawan2...akU terlalU complicated untuk difahami...susah mEnjaja emosi sendiri..

sEmuanya disimpan dengan sElamt dari dalam...

jadi mEreka x pErnah jangka bilE ak sedih..bEtul2 gEmbira dan risaU...

mEreka mErasakan akU bolEh sElesaikan sEmuanya sEndiri....

akU bEgitu meNgharapkan mEreka sEbenar nya... tp mEreka x pErnh tau sEbb akU x pErnah suarakn....

hanya sEkali aku suarakn sEsuatu yg bEgitu pEnting sEbb ak rasE sgt tErbeban masE tu...

ak rasE diE mEmber yg paling bolEh ak pErcaya dan ak bErgantung harap...

dan i.allah...rahsia tU tersimpn smpai sEkarg dgn sElmatnyE...

ak sElalu nasiahkan sorang kawan ak ni....

walau kE manE pun kitE pergi...kitE tetp sEorg....

kitE x bolEh harapkan sEsiapa...jangan tErlalu bErgantung harap dEngan sEsiapa...

jangan tErlalu emosi atau mEnunjukkan nya....sEbb tU sumE akan buat kita makin lEmah....

pErcayalah... sumE tu harUs dikongsi hnya dgn diri sendiri...

rasakan kEsakitan tu sEorg diri...jgn libatkan org lain dalam pErcaturan hidup sEndiri....

tapi.....bila difikirkan balik....itulah diri akU.....

akU senang mEnangis sEorg diri...memahami masalh sendiri...sEbb ak sEring rasa x sElamat dengan sEsiapa pun....

dan sEcara jujUr ... sEhingga kini x sEsiapa pUn mampU mEmbuat ak sangat sElesa bErdampingan dengan mEreka.. kEcuali mak ak.....

akU rasa bErsyukur sangat dEngan kUrniaan ALLAH pada akU untk yang satU ni...

sEbb sumE org dtg dan pErgi dalm hidup ak mcm tU je...

tp mak sEntiasa di samping akU... x kirE apE pun kEadaan dan sitUasi ak...

thanks 4 being a gOod mUm 4 mE... you're so prEcious!!...

"omma!!........saranghaE!!!" (^_*)


2 comments:

~nEeYsA~ said...

sbb tu la mum mmg da greatest person in da world!
kn2?

zEety~ said...

btol3...
mom is da bEst...hu3