Thursday, October 22, 2009

nEver say gudbyE!!

pernah tak rase seperti anda x boleh melupakan seseorang?...
w/pun berapa lama saya tunggu..saya sendiri sedar yang ia x kn jd kenyataan...
kadang2..saya kasihan dengan diri sendiri..
menunggu sesuatu yang x pasti...melepaskan peluang yang dtg kerana dia..
dia x pernah suruh saya tunggu..
saya ambil keputusan tu sendiri...

dan sampai sekarang dia x tahu saya menunggu..
kawn saya kata saya bodoh!!..sebab x boleh melupakan dia..
tapi berapa kali pon saya cuba...
saya...x bolEh!!

saya tak pernah buka hati saya untuk sesiapa selepas dia...
saya ada hajat yang mesti dikabulkn sebelum menutup mata...
saya ada impian yang nak dikejar..
saya fikir saya harus 'vanish' kan dia dr hidup saya..

saya kena buang jauh2 perasaan ini.....
saya kena letak diri saya sebagai keutamaan pertama dalam hati saya..
dan saya fikir kami tidak akn bersua lagi selepas ini...
**tamat kisah dengan nya**

mungkin kawan2 saya gembira dengan perkhabaran ini..
mungkin mereka rasa saya deserve untuk dapat yg lg baik..
maybE...lah..

saya tidak pernah menyimpan dendam terhadap dia..
saya tahu dia x salah...

x per lah..yang penting saya agak hepi buat masa ini..
w/pun kerja banyak dan sangat memenatkan..
saya terasa seperti berjumpa dengan inspirasi dan semangat baru..
dan baru td saya dah kompEmkan...
w/pon terasa nk bagitau dengan org lain, tp hati saya kata..
"zetty..keEp it to urself!!"...
so...setakat ni biarlah apa yang saya fikir dan apa yang saya pandang hanya saya yang tahu..

saya ada sEbb yang kukuh dan interest baru untuk ke kelas mulai skrg!!...
**wish mE lUck!!**

No comments: